BOTA

Nga linjat e lundrimit, te kompanitë e qirave/ Si po i përgjigjet biznesi dhe industria, pushtimit rus të Ukrainës?

10:00 - 03.03.22 Gazeta Shqiptare
GSH APP Download on Apple Store Get it on Google Play

Nga sportet profesionale në Hollywood te ushqimi dhe pijet, një gamë e gjerë industrish kanë shpallur bojkot, ndalime dhe forma të tjera hakmarrjeje kundër Rusisë, në përgjigje të pushtimit të dhunshëm të Ukrainës. Tani, edhe sektori i udhëtimeve ka filluar të ndërmarrë veprime.




Linjat e lundrimit, duke përfshirë markat e njohura si ‘Carnival’, operatorët turistikë dhe organizata të ndryshme të industrisë, kanë njoftuar planet për të anuluar turnetë e ardhshme në Rusi dhe gjithashtu të kufizojnë pjesëmarrjen e subjekteve ruse në marrëdhëniet e tyre të biznesit.

Këto zhvillime vijnë pas trazirave të vazhdueshme në udhëtimet ajrore, pasi Bashkimi Evropian, Kanadaja dhe Moska lëshuan të gjitha ndalime reciproke të hapësirës ajrore këtë javë.

Në fjalimin e tij për Gjendjen e Bashkimit të martën, Presidenti Joe Biden njoftoi gjithashtu se SHBA do të mbyllte qiellin e saj për avionët rusë.

Nuk është për t’u habitur që industria e udhëtimit në Rusi po përgjigjet në të njëjtën mënyrë. Të martën, Agjencia Federale e Turizmit rekomandoi qytetarët e saj që të shmangin vizitat e vendeve që kanë vendosur sanksione ndaj Rusisë dhe këshilloi operatorët turistikë të pezullojnë shitjet e turneve në vende të tilla.

Ndërkohë, shumë monumente dhe monumente të shquara turistike kanë ndriçuar me ngjyrat e verdha dhe blu të flamurit ukrainas, duke shtuar vrullin nga protestat masive në mbarë botën. Në një shkallë më të vogël, të paktën një markë kryesore e udhëtimeve, platforma e rezervimeve Kayak, ka shtuar ngjyrat kombëtare të Ukrainës në logon e saj dixhitale.

Se si lëvizje të tilla do të ndikojnë në sektorin e turizmit të Rusisë, i cili solli rreth 84 milionë dollarë në vitin 2019, mbetet për t’u parë. Për momentin, megjithatë, disa liderë të industrisë thonë se një shfaqje e bashkuar e mbështetjes në mbarë industrinë është thelbësore.

“Shumica e korporatave turistike, përfshirë edhe tonën, e shohin misionin tonë si ambasadorë globalë të kulturave. Në një kohë lufte, është edhe më e rëndësishme të ndajmë historinë, vlerat dhe historitë e të prekurve. Më shumë se kurrë, roli ynë sot është të ndajmë dhe mbrojmë atë që na bashkon, jo atë që na ndan.”,  i tha CNN Travel përmes emailit Catherine Chaulet, Presidente dhe CEO e Global DMC Partners, një rrjet kompanish të menaxhimit të destinacioneve në pronësi të pavarur.

Shkrimtari i njohur, Rick Steves ishte një nga emrat e parë dhe më të profilit të lartë në industri që ndau lajmet për kompaninë e tij të turneut, Rick Steves’ Europe, duke anuluar të gjitha udhëtimet me një ndalesë në Rusi.

Steves e njoftoi vendimin në një postim në blog të 24 shkurtit të titulluar “Shokë jo më”, duke shkruar:

“Misioni ynë në RSE është të ndihmojmë amerikanët të njohin dhe kuptojnë më mirë fqinjët tanë përmes udhëtimeve. Por kur sjellim udhëtarë në një vend tjetër, ne sjellim edhe dollarë – dollarë që do të mbështesin agresionin e Putinit”.

Një tjetër ofrues i shquar udhëtimesh, G Adventures me bazë në Toronto, e bëri përgjigjen e vet një hap më tej.

“Përveç anulimit të turneve me ndalesa në Rusi, pajisja e udhëtimeve aventureske nuk do të pranojë rezervime nga agjencitë e udhëtimeve ruse ose shtetas rusë si klientë “për të ardhmen e parashikueshme. Qëllimi i sanksioneve, qëllimi i bashkimit të globit, është të ushtrojë presion brenda vendit.”, tha për CNN Travel, themeluesi i G Adventures, Bruce Poon Tip.

Në vitin 2019, G Adventures pati më shumë se një duzinë udhëtimesh që përfshinin ndalesa në Rusi; të gjitha ofertat e tilla tani janë hequr nga faqja e saj e internetit. Kompania njoftoi lajmin në një email për punonjësit dhe klientët të martën në mbrëmje.

“Gjithmonë kam thënë se udhëtimi mund të jetë rruga më e shpejtë drejt paqes, kështu që më thyen zemrën që kam arritur deri këtu”, shkroi Poon Tip në email.

BusinessClass.com, një platformë kërkimi me bazë në Oslo, e specializuar në udhëtimet premium, gjithashtu njoftoi se po bllokon të gjitha rezervimet dhe përmbajtjet me bazë në Rusi nga faqja e saj, një lëvizje që CEO Jason Eckoff po u kërkon kolegëve të tij të industrisë ta bëjnë.

“Tani po u bëj thirrje TË GJITHA kompanive të udhëtimit në botë që të bashkohen me ne duke përjashtuar gjithçka që ka të bëjë me Rusinë në shërbimet e tyre përkatëse derisa ky pushtim i tmerrshëm dhe i paprovokuar të marrë fund”, shkroi Eckoff në një postim në LinkedIn.

Operatorët e tjerë po bëjnë lëvizje të ngjashme. Charles Neville, drejtor marketingu për JayWay Travel, një ofrues me bazë në SHBA i turneve me porosi në disa destinacione të Evropës Lindore, i tha CNN Travel se nuk po promovon më apo prenoton më udhëtime në Rusi, Ukrainë apo Bjellorusi.

Të kombinuara, udhëtimet në ato vende përbënin më pak se 5% të biznesit të kompanisë, tha Neville, dhe kompania ka mbetur në komunikim të ngushtë me klientët që kanë rezervuar tashmë në lidhje me opsionet për shtyrjen ose riorganizimin e udhëtimeve të tyre.

Megjithatë, shumë më komplekse është çështja e ndërlikuar nëse JayWay Travel përfundimisht do të promovojë përsëri udhëtimin në Rusi — një detyrë veçanërisht e vështirë për organizatat që kanë punonjës me përvojë të dorës së parë dhe histori familjare të shtypjes nga regjimet e rrezikshme.

“Ne kemi një koleg në Ukrainë dhe ofrues [lokalë] atje, të cilëve kjo po i ndodh tani, dhe për ta, kjo është, më falni gjuhën time, “Vidhosni Rusinë, pse do të dërgonim ndonjëherë njerëz atje? Unë mendoj se është një diskutim që shumë kompani udhëtimi do të duhet të kenë. Dua të them, ka shumë pak kompani që dërgojnë njerëz në Korenë e Veriut. A është këtu ku përfundon Rusia?” Operatorët e lundrimit ishin ndër kompanitë e para të udhëtimit që njoftuan ndryshimin e itinerareve me ndalesa në Rusi, me lojtarët kryesorë duke përfshirë Norvegjinë Cruise Line Holdings, Viking dhe Carnival Corporation, kompania mëmë e nëntë linjave të lundrimit.”, tha Neville.

Operatorë të tjerë që kanë njoftuar ndryshime të ngjashme përfshijnë Atlas Ocean Voyages, një lojtar i ri në industri, MSC dhe marka e butikut Sea Cloud, i tha CNN Travel Colleen McDaniel, kryeredaktore e Cruise Critic, një burim kryesor në internet në industrinë e lundrimit. nëpërmjet e-mail.

Shumë itinerare përfshijnë Shën Petersburgun, i njohur ndonjëherë si “kryeqyteti kulturor i Rusisë”, i cili, sipas bordit të turizmit, tërhoqi rreth 10 milionë vizitorë në vitin 2019.

Ndryshimi i itinerareve për të shmangur motin e keq ose destinacionet ku ka shpërthyer konflikti për të mbajtur të sigurt pasagjerët dhe ekuipazhin nuk është e pazakontë në industrinë e lundrimit.

Megjithatë, zhvendosjet e fundit nga Rusia pasqyrojnë gjithashtu një qëndrim të qartë humanitar: për shembull, Carnival Corporation e përfundoi njoftimin e saj të 26 shkurtit, i cili ndodhi në Twitter, me deklaratën “Ne qëndrojmë për paqen”.

McDaniel tha se kjo është në përputhje me vlerat themelore të shumë pasagjerëve të lundrimit.

“Kjo pasqyron atë që ne kemi parë në bordet tona dhe në mediat sociale gjithashtu, me të ftuarit që raportojnë se ata gjithashtu do të flasin me dollarët e tyre,” tha ajo.

Ndërkohë, Royal Caribbean International, e cila zotëron Royal Caribbean, Celebrity dhe Silversea, të martën lëshoi ​​një deklaratë duke njoftuar anulimet e itinerareve të saj me ndalesa në Rusi, konfirmoi një zëdhënës i RCI për CNN Travel përmes emailit.

Saga Cruises dhe Hurtigruten Expeditions kanë të dyja anije të planifikuara për të hyrë në portet e Rusisë këtë verë dhe po vazhdojnë të monitorojnë situatën, sipas McDaniel.

Të paktën një grup turistik i Evropës Lindore ka arritur sukses në hashtagun popullor #StandWithUkraine. ANTRIM, një organizatë jofitimprurëse që përfaqëson sektorin privat në industrinë e turizmit të Moldavisë (e cila ndan kufirin e saj lindor prej rreth 760 milje nga Ukraina), njoftoi në Instagram planet për të vënë në dispozicion hotele, bujtina dhe restorante për fluksin e refugjatëve të vendit që ikin nga lufta.

“Të dashur fqinjë ukrainas, ne qëndrojmë pranë jush në këto kohë të vështira. Ngjarjet e trishtueshme në vendin tuaj ju kanë detyruar të kaloni kufijtë tanë. Shpresojmë që kufijtë dhe muret e vendit tonë do t’ju bëjnë të ndiheni të sigurt,” shkroi agjencia, duke i drejtuar refugjatët në faqen e saj të internetit ose qendrën e informacionit të vizitorëve në Kishinau.

Një postim pasues ndau detaje se si të dhuroni në një llogari për të ofruar mbështetje financiare të krijuar nga Ministria e Financave e vendit.

Platforma e qirave Airbnb njoftoi gjithashtu planet të hënën për të ofruar strehim të përkohshëm falas për deri në 500,000 refugjatë ukrainas.

Ministri i Turizmit i Greqisë, Vasilis Kikilias, ndërkohë, njoftoi planet këtë javë për të hapur 50,000 vende pune në turizëm për refugjatët ukrainas ose emigrantët grekë.

Shfaqje të tjera solidariteti me Ukrainën mund të shihen në monumentet turistike anembanë globit.

Të premten, ndërsa forcat ruse u zhvendosën në kryeqytetin e Ukrainës, Kiev, shumë nga monumentet më të famshëm në botë u ndriçuan me ngjyrat blu dhe të verdhë të flamurit ukrainas.

Midis tyre: Empire State Building i Nju Jorkut, Syri i Londrës, Kulla Eifel dhe Koloseu i Romës.

Në Berlin, Porta e Brandenburgut shkëlqeu me ngjyrat blu-verdhë të flamurit të Ukrainës gjatë fundjavës.

Dhe të dielën, më shumë se 100,000 njerëz shëtitën përreth dhe nëpër monumentin e famshëm të Gjermanisë gjatë një prej protestave më të mëdha kundër pushtimit rus. (GSH)


Shfaq Komentet (0)

Shkruaj nje koment

Your email address will not be published. Required fields are marked *

* *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.